Wszystko o opiece i rehabilitacji

Portal ogłoszeniowo – informacyjny

Rusza ogólnopolska kampania "POZWÓLCIE POMAGAĆ"

Kampania społeczna Pozwólcie Pomagać

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

KLIKNIJ I WYŚLIJ LIST POPARCIA

 

„Pozwólcie pomagać” to kampania, w której wspólnie z internautami apelujemy do urzędników, by interpretacje prawa nie uderzały w osoby starsze i nie ukrócały inicjatyw zmierzających do obniżania kosztów terapii lekami.


Waszej pomocy potrzebują Ci, którzy nie mogą skorzystać z siły internetu, by zabrać głos w swojej sprawie. Rzecz dotyczy seniorów – naszych dziadków i naszych babć – oraz ich wydatków na leki.


Od 2010 roku funkcjonuje w polskich aptekach Program 60+, dzięki któremu seniorzy mogą taniej kupić lekarstwa (bez Programu przez te 3 lata wydaliby na leki 150 mln zł więcej!).

 

Komu pomgamy w ramach kampanii Pozwólcie Pomagać

KLIKNIJ W OBRAZEK, ABY GO POWIĘKSZYĆ


W 2012 roku wprowadzono w Polsce przepis zakazujący reklamy aptek. Jest tak niejasny, że urzędnicy mają kłopot z jego interpretacją (bo nikt nie zdefiniował, co jest, a co nie jest reklamą). W myśl tego jednozdaniowego przepisu za reklamę można uznać wszystko. Także to, że apteka wspiera tak potrzebny program dla seniorów.


Apelujemy – pomóż! Wykorzystaj siłę Twojego internetowego głosu! Wyślij do urzędników list z apelem, by w imię walki z wszechobecną reklamą nie blokowali inicjatyw realnie wspierających sytuację starszych osób!

 

 

Parę słów organizatorze:


Inicjatorem kampanii „Pozwólcie pomagać” jest firma ePRUF, która zarządza systemami prywatnej refundacji leków. Od 2010 roku prowadzimy dedykowany seniorom Program 60+, w którym działamy na rzecz obniżania kosztów lekoterapii osób starszych. W kampanii „Pozwólcie pomagać” wspierają nas organizacje działające na rzecz poprawy sytuacji seniorów w Polsce, w tym m.in. Polskie Stowarzyszenie Opiekunów Medycznych, Fundacja 60 Plus, Magazyn 60+.

 

Miło nam jest też również poinformować, że nasz portal stał się Patronem Medialnym Kampani Pozwólcie Pomagać.

 

Patroni medialni